Coronavirus

  • DLF info om coronavirus

    Sti: http://bit.ly/2W1Ck2L 3. oktober 2022

  • Information vedrørende coronavirus

    Sti: https://www.dlf.org/loen-og-vilkaar/sygefravaer-og-tjenstlig-samtale/coronavirus-og-ansaettelsesregler 3. oktober 2022

  • ÅLF overblik

    Sti: https://aalf.dk/nyheder/2021/april/aalf-overblik 22. april 2021

    Få seneste nyt om covid-19 og Århus Lærerforenings politiske arbejde i den forbindelse. Vi opdaterer løbende på baggrund af henvendelser fra vores medlemmer.

  • Regnskab og budget

    Sti: https://aalf.dk/politik/generalforsamlinger/gf-2021-online/regnskab-og-budget 17. maj 2021

    Kasserens kommentarer til årsregnskab 2020 og budgetforslag 2021

  • Podcast: Arbejdsmiljø og trivsel i coronakrise

    Sti: https://aalf.dk/nyheder/2021/april/podcast-arbejdsmiljoe-og-trivsel-i-coronakrise 8. april 2021

    Corona har sat sit alvorlige præg på mange medarbejders arbejdsliv. Denne podcast-serie sætter fokus på arbejdsmiljø og trivsel i coronakrisen.

  • Vaccination: Hvis du selv skal vaccineres

    Sti: https://aalf.dk/nyheder/2021/maj/vaccination-hvis-du-selv-skal-vaccineres 7. maj 2021

    I takt med at udrulningen af vaccinationsprogrammet tager fart, vil skoler og arbejdspladser opleve, at medarbejdere får mulighed for at blive vaccineret. Det giver anledning til en række spørgsmål vedrørende et eventuelt fravær i forbindelse med og efter vaccinationen.

  • Genåbning af skoler den 5. januar

    Sti: https://aalf.dk/nyheder/2021/december/genaabning-af-skoler-den-5-januar 21. december 2021

    Når skolerne efter planen åbner op den 5. januar bliver arbejdet med at holde smittespredningen nede helt central. Regeringen præsenterede den 21. december de rammer, der skal være med til at sikre dette.

  • Corona har presset folkeskolen i knæ: Rosenkrantz-Theil og Folketinget skal op af stolene nu!

    Sti: https://aalf.dk/nyheder/2022/januar/corona-har-presset-folkeskolen-i-knae-rosenkrantz-theil-og-folketinget-skal-op-af-stolene-nu 24. januar 2022

    Virkelighedens vilkår gør det utopisk at forestille sig, at eleverne har haft de nødvendige forudsætninger for at tilegne sig den læring, som det fulde pensum kræver af dem.

Udvalgte emner